Najczęściej zadawane pytania

1. Jakim branżom pomagasz? 


Wspieram swoimi działaniami następujące branże: dietetyka, psychologia, pedagogika, fitness, marketing, parenting, branża dziecięca, doradztwo zawodowe i rodzicielskie, coaching, rozwój osobisty i lifestyle.

2. Po co mi brief? Nie chcę go wypełniać.


Rozumiem, jednak bez wypełnionego briefu nie przygotuję skutecznego tekstu. Nikt nie zna Twojej firmy, grupy docelowej i Twojego idealnego klienta tak dobrze jak Ty. Wypełniając brief, masz również możliwość, by podzielić się swoimi oczekiwaniami odnośnie do tekstu. 

3. Jak dużo czasu zajmuje Ci napisanie tekstu? 


Wszystko zależy od rodzaju tekstu oraz ilości zleceń. Np. zaprojektowanie 5 opisów produktów, które zachęcą klientów do kupna, zajmuje mi około 3 dni, natomiast stworzenie tekstu sprzedażowego — około 2 tygodni. 

4. Dlaczego termin realizacji nie jest krótszy?


Dlatego, że do każdego zlecenia dokładnie się przygotowuję. Po otrzymaniu wypełnionego briefu szukam dodatkowych informacji o Twojej grupie docelowej. Potem przesyłam Ci listę pytań, które nasunęły mi się podczas researchu. Dobieram słowa kluczowe i tworzę konspekt tekstu, następnie planuję rozmieszczenie fraz kluczowych. Jest to czasochłonne.  Po stworzeniu pierwszej wersji tekst musi chwilę odpocząć. Następnie wracam do niego, wprowadzam poprawki i wysyłam współpracującej ze mną korektorce do sprawdzenia. Potem przesyłam Ci tekst do akceptacji i w razie potrzeby dodaję ostatnie szlify.

5. Czy warto tworzyć newsletter?


Zdecydowanie tak. Patrząc na strategię działania  Facebooka i Instagrama, widzimy  coraz większe ograniczanie zasięgów. Newsletter daje Ci możliwość zebrania lojalnej grupy odbiorców i wysyłania do nich wiadomości bez żadnych ograniczeń. 

6. Jak często wysyłać newsletter? 


To zależy od celu, jaki założyłaś sobie przy tworzeniu strategii działań e-mail marketingowych. Jeśli nie stworzyłaś jeszcze takiej strategii, napisz do mnie, a chętnie Ci pomogę. Pamiętaj jednak o regularnej wysyłce wiadomości.

7. Czy newsletter biznesowy powinien mieć z góry przygotowaną i zaplanowaną treść z założeniem, że każda dołączająca do niego osoba otrzyma dokładnie te same wiadomości, w tej samej kolejności i rozpoczynające się od tego samego pierwszego maila?


To również zależy od celu, jaki założyłaś sobie przy tworzeniu strategii działań e-mail marketingowych. Jeśli nie stworzyłaś jeszcze takiej strategii, napisz do mnie, a chętnie Ci w tym pomogę. 

8. Na jakim programie do newslettera pracujesz? 


Pracuję na programie MailerLite i GetResponse. Bardzo polecam MailerLite, jest to moim zdaniem najlepszy system mailingowy, łatwy w obsłudze i bardzo intuicyjny — w sam raz dla osób, które zaczynają swoją przygodę z newsletterem.   

Chcę zacząć współpracę. Co mam teraz zrobić? 

Super, cieszę się na naszą współpracę. Przede wszystkim daj znać, czego konkretnie potrzebujesz, lub wypij ze mną kawkę online i opowiedz o swoim biznesie. Po podpisaniu umowy działamy.